Tel Aviv - תל אביב

לוגו 4mantlv

הסרת שיער בלייזר בשיטת DPC לגברים

הסרת שיער בלייזר באמצעות מכשיר Omnimax עם טכנולוגיית הDPC

האם אי פעם חלמת שתוכל להיות חלק בכל איבר בגוף שרק תרצה?  

האם אי פעם דאגת בגלל הכאב שכרוך בכך? כעת ישנה דרך קלה ונוחה מאוד להסיר שיער לאורך זמן הודות לטכנולוגיית הDPC ומכשיר הOmnimax החדשני שאיתו אנו עובדים.

DPC היא טכנולוגיה עדכנית שאינה מכאיבה ושתוכננה במיוחד להפחית שיער לצמיתות מהר יותר, בנוחות רבה יותר ועם פחות טיפולים מאי פעם. הודות לטכניקת IN-Motion הרשומה כפטנט וטכנולוגיית המגע הקר של Omnimax, אתה יכול גם לטפל באיזורים רגישים ללא אי הנוחות שבוודאי חווית בעבר בטיפולי הסרת שיער אחרים. על ידי שימוש בטכניקה שדומה למשיחות מכחול, הטיפול עם מכשיר הOmnimax החדש יהיה קצר יותר, נוח יותר ויספק תוצאות טובות יותר.

מתאים לכל סוגי העור ובאישור משרד הבריאות

נוח יותר מרוב הטיפולים

ה-Omnimax עם טכנלוגיית הDPC מחמם בעדינות איזורים מתחת לעור ומשאיר תחושת נינוחות. אנשים רבים מתמקדים ברגליים, בזרועות, בקו האגן, בגב או בבטן, למרות שניתן לבצע גם טיפולים בפנים ובצוואר. אנשים רבים אמרו שטיפולי DPC עם Omnimax להסרת שיער דומים ל"עיסוי באבנים חמות."

טכנולוגיה בתנועה

טיפול DPC הוא טיפול הסרת שיער במיטבו. הטכניקה מחממת בהדרגה את זקיקי השיער מתחת לעור עד שהם לא יכולים לייצר עוד שיער חדש. מכיוון שאביזר האור נמצא במגע מתמשך, איזור הטיפול יכול להיות רחב יותר והופך את הטיפול למהיר יותר. בנוסף, מנגנון עם קצה קירור הרשום כפטנט מבטיח שפני השטח של העור שלך תמיד יישארו קרירים ונעימים.

איך זה עובד?

בטוח לשימוש בכל סוגי העור במשך כל השנה. הפתרון הטיפולי להסרת שיער בלייזר עם מכשיר הOmnimax מתאים לכל סוגי העור, לרבות עור שזוף. אתה יכול לצפות לתוצאות מסדרה של טיפולים יחסית קצרים.

טכנולוגיית הDPC בטוחה ויעילה לשימוש כל השנה, גם אם כבר נחשפת לשמש הקייצית, או כאשר העור שלך עשוי להיות יבש מהרגיל בגלל הקור החורפי.

טיפולי DPC הם:

  • נטולי כאב
  • מפיקים תוצאות לזמן ארוך
  • טיפולים קצרים, בדרך כלל פחות משעה
  • ללא זמן החלמה, כך שתוכל לחזור מיד לפעילות רגילה
  • יעילים לכל סוגי העור, לרבות עור שזוף, וגם לסוגי שיער שונים
  • מספקים כיסוי מלא יותר לעומת אופציות אחרות להסרת שיער בלייזר
  • מושלמים לכל איזור בגוף, לרבות איזורים רגישים יותר כמו הפנים, הצוואר וקו האגן.

בטוח ויעיל

הסרת שיער היא אחד התחומים הכי ידועים ונחקרים שעושים שימוש באור. אלפי אנשים ברחבי העולם נהנים מהפינוק של עור חלק הודות לטכנולוגיה החדשנית.

הסרת שיער בישבן

אם נמאס לך לגלח את השיער בישבן או להסיר אותו בשעווה, טיפולים בלייזר יכולים לעזור לך להיפטר מהשיער המציק לך בישבן, לצמיתות.

בדרך כלל נדרשים 6 מפגשים, להסרת שיער בישבן לגברים בלייזר. המפגשים נערכים במרווח של חמישה עד שישה שבועות האחד מהשני.

הסרת שיער מהישבן בלייזר היא טרנד הולך וגובר בקרב גברים. הטיפול בישבן מתמקד בשתי ׳הלחיים׳, ולא כולל את קו החוטיני. מפגש בודד נמשך בין 15 עד 20 דקות.

במהלך הסרת השיער בלייזר מופעלת קרן אור עזה על אזור הטיפול. האור פוגע בזקיקי השיער ובכך מונע מהם לצמוח שוב בעתיד. אתה עשוי להרגיש את הפגיעה בזקיקים כהצלפה של גומייה על העור, ולאחריה תחושה של קור.

זקיקי השיער יגיבו לטיפול רק כשיתחילו לצמוח באופן פעיל. ומכיוון שכל זקיק צומח בקצב משלו, הסרת שיער בלייזר יעילה הרבה יותר לאחר מספר טיפולים.

התוצאות הצפויות מהטיפול בלייזר הן לרוב מדהימות ומתמשכות, והן מפחיתות משמעותית את השיער בישבן. כך שזה עשוי להיות הפתרון האופטימלי עבורך. אחרי הכול, מגיע לך להרגיש סקסי ובטוח בגוף שלך!

הסרת שיער בלייזר באזורים אינטימיים לגברים בשיטת DPC

Omnimax היא מערכת מרובת טכנולוגיות אולטימטיבית, המספקת לטיפולי הסרת שיער, ובמיוחד להסרת שיער לגברים באזורים אינטימיים, גמישות טיפולית ותוצאות קליניות יוצאות דופן. הטכנולוגיות הללו, המשולבות במערכת ה-Omnimax הוכחו קלינית כטכנולוגיות המספקות תוצאות בטוחות, יעילות וניתנות לשחזור. האפשרות של המטפל להשתמש בטכנולוגיות אלה בנפרד או במשולב, היא זו המאפשרת התאמה אישית נפלאה של כל טיפול, שלא היה אפשרי עד כה.

למעשה, האפשרות להגדיר מראש פרמטרים עבור כל מצב ותסמין, מסייעת למטפל לספק את האנרגיה המדויקת ביותר עבורך ולהציע לל את התוצאה המעולה והמתאימה ביותר ספציפית עבור מצב העור והשיער שלך.

DPC (Dynamic Pulse Control)

DPC היא טכנולוגיה שפותחה במיוחד להסרת שיער. שימוש בשיטה זו מאפשר לך ליהנות מחוויית טיפול נטולת כאב ועדינה יותר באופן משמעותי בהשוואה לשיטות המסורתיות, במיוחד כאשר מדובר בהסרת שיער באזורים אינטימיים לגברים, כמו הסרת שיער בישבן, הסרת שיער באשכים או הסרת שיער במפשעה.

עדויות קליניות מאשרות כי הסרת שיער בלייזר באזורים אינטימיים לגברים בשיטת DPC מספקת הפחתת שיער לא רצוי יעילה וקבועה. טכנולוגיה זו מבוססת על רמות אנרגיה גבוהות המועברות בפולסים קצרים ובקצב חזרה מהיר.

במהלך הטיפול להסרת השיער, המכשיר נמצא בתנועה מתמדת תוך שהוא מחמם בהדרגה את הדרמיס (שכבת העור העמוקה יותר שבה נמצאים זקיקי השיער), עד לטמפרטורה שבה ייפגעו רק זקיקי השיער, בעוד שהרקמה שמסביב לא תיפגע כלל וכלל. במהלך הטיפול מופעל גם מנגנון קירור המגן על העור. המשמעות היא שלאחר הטיפול העור לא יושפע כלל וכלל ולא ייווצרו אדמומיות, נפיחות או כל תופעה אחרת המאפיינת פגיעה באפידרמיס (שכבת העור העליונה).

שאלות נפוצות על טיפול הסרת שיער בלייזר

כל טיפול רפואי בלייזר יכול להיות מעט מרתיע. למד כאן עוד על Pain-Free, Hair-Free™ כדי שתרגיש נוח יותר עם הטיפול.

האם עליי לגלח שיער לפני הטיפול

יש לגלח יום לפני, ואתה יכול לגלח שוב עשרים וארבע שעות אחרי הטיפול, אלא אם כן המטפל יורה לך אחרת. יש לצלם את האיזור הרצוי לפני הגילוח מכיוון שלאחר הגילוח קשה לראות את האיזור שדורש הסרת שיער, ויש להביא את התמונה (ניתן במכשיר הנייד שלכם) לקליניקה ביום הטיפול עצמו.

האם זה בטוח?

הסרת שיער בלייזר היא אחד מטיפולי האסתטיקה הפופולאריים ביותר שמבוצעים כל שנה. הסרת שיער היא אחד השימושים הידועים והנחקרים ביותר של לייזר בתעשיית רפואת האסתטיקה, והטיפול סיפק הסרת שיער בטוחה ויעילה לצמיתות לאלפי מטופלים ברחבי העולם. מכיוון שהמכשיר משתמש בחום נמוך, אנחנו מסוגלים לספק דרגת בטיחות שלא דומה לשום נוהל אחר להסרת שיער בלייזר.

כמה טיפולים אצטרך?

בדרך כלל, 4 עד 10 טיפולים מספיקים כדי לספק הפחתת שיער לצמיתות. עם זאת, אחרי ייעוץ אישי, המטפל שלך עשוי לקבוע שבהתבסס על צפיפות השיער, צבע השיער וצבע העור שלך, ייתכן שתצטרך טיפול נוסף. המטפל שלך ייעץ לך. טיפול נוסף לצורך תיקון קל שנתיים אחרי טיפולי הסרת השיער בלייזר אינו דבר חריג.

האם השיער שלי יגדל שוב?

שיערות שצומחות באופן פעיל ומטופלות לא צריכות לגדול שוב. לאחר שזקיק השערה ניזוק הוא לא יכול לגדל שיער. עם זאת, זקיקי שיער שלא היו בשלב הצמיחה הפעילה ידרשו טיפול. כמו כן, אין זה דבר חריג עבור מטופלים לעבור טיפול לתיקון קל שנתיים אחרי הטיפול הראשוני בגלל שינויים הורמונליים.

מדוע צריך 4 עד 10 טיפולים?

צמיחת השיער מתרחשת ב-4 שלבים: שלב האנאגן המוקדם (צמיחת שיער מוקדמת), אנאגן (צמיחת שיער פעילה), קטאגן (נסיגה) וטלוגן (מנוחה, אין צמיחה). הסרת שיער בלייזר משפיעה רק בשלב האנאגן (צמיחת שיער פעילה). לכן, מסירים בערך עשרים וחמישה אחוזים מהשיער בכל טיפול. אחרי 4 עד 10 טיפולים, האיזור צריך להיות נטול שיער.

האם צריך להתארגן לחופשה מהעבודה למשך הטיפולים?

לא. אין שום "חופש מפעילות" ואין צורך בזמן החלמה. אתה יכול לקבל טיפול ולחזור מיד לעבודה, ללימודים או לפעילויות אחרות.

איך אני יודע שזה לא באמת כואב?

רוב האנשים מוצאים שטיפולי הסרת שיער בלייזר בשיטת הם נוחים, במיוחד בהשוואה לשיטות ולטיפולי לייזר אחרים להסרת שיער. זהו אחד מנוהלי הסרת השיער בלייזר שבהם אין צורך בקרם מאלחש. עם זאת, כאב הוא עניין סובייקטיבי כך שאם אתה מרגיש כאב פשוט דבר עם המטפל שלך.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר?

העלות של טיפולי הסרת שיער משתנים בהתאם למקום ולאיבר בגוף. עם זאת, בהשוואה להסרת שיער בשעווה במשך כל החיים, הסרת שיער בלייזר בשיטת הDPC ועם מכשיר ה Omnimax יוצרת חיסכון משמעותי של כסף בטווח הארוך.

הסרת שיער בלייזר
ויטו קופר
הבעלים של קליניקת 4Man ומומחה לטיפולי פנים ואסתטיקה לגברים בשילוב טכנולוגיה חדשנית ואלפי לקוחות מרוצים וחוזרים.
 

ממליצים עלינו