Tel Aviv - תל אביב

עור פנים יפה הוא עור פנים מטופח – כך תשמור עליו לאורך זמן

שמירה על עור הפנים רענן ונקי

יותר ויותר גברים בשנים האחרונות, מבינים שהתחום של טיפוח עור הפנים ושמירה על בריאותו אינו שמור אך ורק לנשים.
כביקוש שעלה מגברים רבים שחיפשו טיפולים מתאימים – ישנו כיום היצע גדול של כאלה המתאימים לתכונות ולמאפיינים של עור הגבר. גם הרפואה המשלימה משולבת בטיפולים אלה ובזכות שילוב זה בין רפואה אלטרנטיבית לקוסמטיקה ושימוש בחומרים מזינים ומיטיבים – יכול כל גבר לשמור על עור פנים יפה ומטופח, הן מבפנים והן מבחוץ.

כאמור, שיטות וטיפולים שונים המוצעים כיום לגברים מותאמים לסוג העור של כל אדם, לנגעים או פצעים שיש לו, למטרה שהוא מעוניין להשיג מהטיפול או לכל הנחיה אחרת שיקבל מהמטפל שלו. כאשר הטיפולים מותאמים אישית לכל מטופל ומטופל אפשר לראות תוצאות תוך פרק זמן קצר והמראה של העור יהיה צעיר, זוהר, מבריק ואי אפשר יהיה שלא לשים לב שהוא בריא מאד.

אילו שיטות וטיפולים מוצעים כיום בתחום של טיפוח לגבר?

  • טיפוח שוטף ושגרתי – חשוב לעשות שימוש בסבון המתאים לסוג העור ולנקות את העור בזמן המקלחת על בסיס יומיומי.
  • טיפול פנים לגבר – חשוב להזמין טיפול פנים מקצועי מפעם לפעם שבו מחדיר המטפל חומרים מזינים לשכבות העמוקות של העור ומנקה אותן ביסודיות.
  • רכישה של מוצרי טיפול לגבר – סבון פנים, קרם לחות, משפחת גילוח או אפטר שייב – כל אלה מתאימים לסוג העור של גברים וחשוב לעשות בהם שימוש שגרתי ויומיומי.
  • שתייה מרובה של מים – ידוע שלשתייה מרובה לאורך כל השנה יש השפעה חיובית על המראה של עור הפנים. חשוב להקפיד על כך גם כי זה בריא עבור הבריאות בכלל וגם כדי לשמור על עור הפנים.
  • פניה לאיש מקצוע – כמו מטפל ברפואה סינית המציע טיפולים לגברים ויודע להתאים את שיטת הטיפול בדיוק לסוג העור של כל גבר וכל מטופל.
  • דיקור סיני – הטיפול המוכר והנפוץ כיום המשלב בין קוסמטיקה לבין הרפואה המשלימה (ולפיכך נחשב כטיפול מהתחום של קוסמטיקה רפואית). יש לו השפעות טובות מאד ואחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

    למה חשוב להקפיד על טיפוח פנים לגבר?

    לשמירה על עור פנים יפה ובריא יש לא מעט השלכות ומשמעויות. כאשר עור הפנים בריא – הוא גם נראה טוב. כך גם להיפך – אם עור הפנים פגום, יבש או פגוע – המראה שלו לא יהיה אסתטי והתחושה הטובה תיעלם. המזל הוא שבזכות פעולות קצרות, קלות ולא יקרות אפשר לשמור על עור הפנים במצב טוב ואפילו מעולה וכך גם ליהנות מתחושה טובה ומלאת ביטחון עצמי.

    כיום מוצעים טיפולים רבים המתאימים באופן אישי לכל גבר ולכל מטופל. כך יכול כל אחד שמעוניין לשפר את התחושה ואת המראה של העור שלו לבחור את הפעולות שתשפרנה את המראה שלו ולא חייב לעשות שימוש שתכשירים שמתאימים למטופלים רבים אחרים. ההתאמה האישית חשובה מאין כמוה, שכן לכל אחד יש סוג עור שונה ונושאים אחרים לטפל בהם.

    בשנים האחרונות כבר לא צריך להתפשר על מוצרי מדף שעלולים להיות פחות איכותיים ולפנות אל אנשי מקצוע שיתאימו את הטיפול המתאים. תוך פרק זמן קצר אפשר להשיג מראה יפה, צעיר ובריא ולהתהלך בתחושה טובה ובטוחה בזכות מראה זה. בנוסף לכך, איש לא חייב לדעת שגבר זה או אחר פנה לתחום הקוסמטיקה לגברים אך לא יוכל שלא להחמיא לו על המראה ועל התחושה הבריאה שהוא משדר כלפי חוץ.

עור פנים מטופח
ויטו קופר
הבעלים של קליניקת 4Man ומומחה לטיפולי פנים ואסתטיקה לגברים בשילוב טכנולוגיה חדשנית ואלפי לקוחות מרוצים וחוזרים.
 

ממליצים עלינו