Tel Aviv - תל אביב

טיפולי לייזר לדתיים

טיפולי הסרת שיער בלייזר במגזר הדתי

גוף חלק ללא שיער מיותר הוא חלומם הכמוס של הרבה מאד אנשים – גברים ונשים כאחד. בעוד שהתחום של הסרת שיער בקרב נשים מהווה חלק בלתי נפרד מהשיח הציבורי – ישנו עולם שלם של רצונות וחלומות על הסרת שיער מגופם של הגברים הדתיים – שלא מדובר בו רבות באופן גלוי.

אין זה סוד שגברים דתיים או חרדים רבים מעוניינים להגשים חלום ולהיפטר מהשיער המיותר שבגוף שלהם. הם אמנם מוגבלים להנחיות ההלכה, אך כיום אלה מאפשרות לא מעט חופש פעולה בתחום זה, מה שמאפשר לגברים למצוא מטפל בתחום ולהשיג את המטרה שלהם. יכולות להיות כמה וכמה סיבות אשר בגינן גבר זה או אחר ירצה להסיר שיער מגופו, להלן כמה מהן:

  • שנות ה-20 המוקדמות של הגבר הצעיר הן תקופה שבה ימצא הבחור את בחירת ליבו, זו שיינשא לה וביחד איתה יקים משפחה. שיר חלק עשוי לתרום רבות לתחושה כללית טובה ולהשגת ביטחון עצמי ודימוי עצמי גבוהים.
  • לכל אחד יש שיער שנראה לו מיותר, כזה שהיה רוצה להיפטר ממנו – כך גם בקרב הגברים הדתיים. שיער ברגליים, שיער על הצוואר או על החזה – כל אלה קווצות שיער שייתכן ונראות כלפי חוץ והגבר יעדיף שלא תיראנה.
  • גוף חלק – המראה הגברי החדש! אם בעבר שיער על גבי הגוף הגברי היה סמל לגבריות, הרי שכיום אין הדבר נכון יותר וגברים רבים, חילוניים ודתיים כאחד, מתגאים בגוף חלק כגופו של תינוק ושואפים לכך.

מה מותר ומה אסור לגברים הדתיים?

כאמור – הגברים הדתיים צריכים להישמע להנחיות התורה וההלכה ולכן עליהם לוודא שהטיפול שהם מעוניינים לבצע אכן מותר על פי הרב שעליו הם סומכים. יחד עם זאת חשוב לדעת שרבנים מוכרים ומובילים, כאלה שקובעים דעות והלכי רוח מאשרים את הסרת השיער מהגוף (על ידי לייזר או בכל שיטה אחרת) ובלבד שהטיפול מבוצע על ידי גבר אחר ומבוצע בכל אזור בגוף שאינו הזקן, בית השחי ושיער הערווה. שיער מכל שאר אזורי הגוף מותר להסרה ולמזלם של הגברים יש כיום כמה וכמה שיטות שבזכותן יכולים הגברים להפוך לחלקים וכך להגשים חלומות שהיו נראים כרחוקים.

הסרת שיער בלייזר

אם כך – עבר הנושא של טיפולי לייזר להסרת שיער מעולם הנשים לעולמם של הגברים וכיום הוא חולש גם על עולמם של הגברים הדתיים. המכשור המתקדם והמשוכלל, ההסתמכות על טכנולוגיות חדישות ומתקדמות – כל אלה מאפשרים לכל גבר דתי או חרדי להסיר את השיער המיותר מגופו וכך להפוך את גופו לחלק. הטיפול מבוצע על ידי גבר, מטפל מוסמך ומיומן שמכיר את סוגי השיער השונים ויודע בדיוק איזו דרך הסרת שיער תתאים עבור כל מטופל ובכל מקרה. מה שבאמת חשוב בנושא הזה הוא העובדה שגברים דתיים יכולים בהחלט ליהנות מגוף חלק ולא שעיר והם משיגים זאת בדרך גלויה וברורה שלא חורגת מהלכות הדת.

הקדמה שלא פוסחת על המגזר הדתי

בשנים האחרונות ישנה פתיחות רבה בקרב אנשי המגזר הדתי כלפי נושאים שונים שעד כה לא היו מוכרים להם או היו מנודים מהשיח הציבורי. יחד עם זאת – אין בכך כדי לרמוז או לומר שהגברים מהמגזר לא מבינים בנושאים שונים כמו טיפוח הגוף או אופנה, שכן הם חשופים לתחומי עניין אלה וייתכן מאד שיש גברים שהנושאים האלה נוגעים להם באופן אישי. הטיפולים וההתקדמות יכולים במידת הצורך להתבצע תחת מעטה של דיסקרטיות, אך גם כאן – מה שחשוב הוא שאותו הגבר שמבצע את הטיפולים חש בנוח עם הגוף שלו ועם המראה שלו, מה שמעלה את הדימוי העצמי ואת התחושה שלו.

טיפולים למגזר הדתי – כי לכל אחד מגיע!

עצם היותו של גבר זה או אחר שייך למגזר הדתי או החרדי אין בה כדי להפוך אותו לכזה שלא מודע לעצמו ולגוף שלו. גם כאשר מנהלים אורח חיים דתי או חרדי המבוסס על תפילות וקיום מצוות אפשר לחוש בנוח עם הגוף הפרטי, גם אם במרבית הזמן הגוף מוסתר מתחת לכמה שכבות של בגדים. גם לגברים הדתיים יש את פרקי הזמן האישיים עם נשותיהם ואלה הזמנים שבהם הם רוצים לחוש טוב ונעים עם הגוף והמראה שלהם. ייתכן וחלקם חלמו עוד מאז היו ילדים על גוף חלק והסרת שיער שנראה להם כמיותר וכעת שהם יכולים להגשים את החלום – יהיה זה עבורם נקודת מפנה אמיתית בחיים האישיים.

אם גם אתה מתעניין בטיפולי לייזר להסרת שיער מיותר – נשמח לטפל בך בקליניקה לגברים שלנו הממוקמת בלב העיר בני ברק. אנו מציעים טיפולים לכל סוגי העור והשיער ונשמח לסייע לך.

ויטו קופר
הבעלים של קליניקת 4Man ומומחה לטיפולי פנים ואסתטיקה לגברים בשילוב טכנולוגיה חדשנית ואלפי לקוחות מרוצים וחוזרים.
 

ממליצים עלינו