Tel Aviv - תל אביב

​יום כיף לגבר בספא

יום פינוק לגבר בספא 

הגבר הישראלי עבר שינויים משמעותיים במהלך השנים האחרונות באורח ובסגנון חייו. כיום, גברים רבים מגדירים עצמם כמטרוסקסואלים, הם מתעדכנים בנושאי אופנה, תזונה ואורח חיים, מקפידים על לבושם ופונים למכוני יופי ואסתטיקה על מנת לדאוג לטיפוח עור הפנים והגוף, וכדי לעבור טיפולים שונים ומגוונים. כמו כן, גברים רבים רוכשים במיטב כספם קרמים לטיפוח העור, בגדים של מותגים ידועים ומעצבי על, ועוברים על בסיס קבוע טיפולים קוסמטיים כגון הסרת שיער בלייזר או בשעווה, טיפולי אנטי אייג'ינג, וכן טיפולים באקנה, פיגמנטציה וכיוצא בזה.

מתנה מתאימה לגבר המודרני

כדי להפתיע את הגבר המטרוסקסואל עם מתנה מפנקת ומרגשת אפשר להזמין עבורו יום כיף בספא יוקרתי המציע שלל טיפולים ומגוון עיסויים מפנקים לגוף ולנפש. במתחם ספא מתקדם ועדכני ניתן לבלות שעות ארוכות במתקנים השונים כמו ג'קוזי, סאונה, אמבט אדים וכמובן ליהנות לפחות מעיסוי אחד כמו מסאז' שבדי קלאסי לשחרור שרירים, להפגת מתחים ולהמרצת זרימת הדם בגוף.

כדאי לדעת כי נשים רבות החלו להפתיע את הגבר שלהן או חבר טוב שלהן עם שובר של יום כיף בספא, הגבר המטרוסקסואל אוהב את הקונספט ונהנה מבילוי ארוך בספא המציע מתקנים שונים ושלל עיסויים וטיפולים, חלק מהמקומות מציעים גם ארוחה בריאה וטעימה ופינוקים נוספים.

חבילת ספא מושלמת לגבר

נשים המחפשות מתנה מקורית שבן זוגן יאהב יכולות לרכוש עבורו חבילת ספא הכוללת עיסוי וטיפולים שונים. יש נשים המזמינות חבילת ספא זוגית אך לעתים רוכשים חבילה רק לגבר והוא הולך לבלות לבדו במקום, ונהנה ממלוא תשומת הלב ומטיפוח עור פניו וגופו. חבילת ספא היא מתנה נפלאה ומושלמת שרוב הגברים אוהבים לקבל, לא חייבים להמתין ליום ההולדת כדי להפתיע את הגבר עם המתנה המקורית מאחר וניתן לרכוש עבורו יום כיף בספא כמתנה לכבוד קידום בעבודה ולכל מטרה אחרת.

ראוי לציין כי יום כיף לגבר מאפשר לו לקחת הפוגה ממרוץ החיים וליהנות מבילוי מדהים ומשחרר, במהלך היום הגבר זוכה לעיסוי גוף מרגיע ומפנק, כאשר יש מגוון עיסויים מהם ניתן לבחור ושלל טיפולים משלימים כמו פילינג גוף או פנים, טיפול פנים מקיף הכולל קרמים לטיפוח העור והסרת שחורים, דיקור, שיאצו ועוד.

הבילוי בספא תורם גם לחיזוק הקשר, בין אם רוכשים שובר זוגי ובין אם רוכשים חבילת ספא לגבר. הגבר חוזר נינוח לאחר הבילוי, עורו נוצץ ובוהק, הוא מדיף ריח טוב ואין כמו סיום מושלם של היום עם ארוחה רומנטית בערב עם נרות, יין איכותי ומנות גורמה משובחות.

גבר נינוח ושלוו

כאמור, חבילת יום כיף בספא לגבר מהווה מתנה מושלמת לגבר, למרות התדמית המאצ'ואיסטית של הגבר הישראלי הגברים אוהבים את הפינוקים המורעפים עליהם. במקום לרכוש עוד מתנה רגילה לגבר כמו שעון יוקרתי, בגדים אופנתיים או צימר בצפון, כדאי ומומלץ לרכוש עבורו יום כיף בספא, ומובטחת לו חוויה מהנה ומרגיעה ממנה הוא חוזר שלוו, נינוח ומוקיר תודה לבת זוגו האוהבת.

​יום כיף לגבר בספא
ויטו קופר
הבעלים של קליניקת 4Man ומומחה לטיפולי פנים ואסתטיקה לגברים בשילוב טכנולוגיה חדשנית ואלפי לקוחות מרוצים וחוזרים.
 

ממליצים עלינו