Tel Aviv - תל אביב

טיפולים קוסמטיים מומלצים לקראת הקיץ 2023

טיפולי פנים מומלצים לגברים לקראת הקיץ

אחרי השנה הארוכה ביותר בחיינו, הגענו לשנת 2023. לחלק מאתנו יש תכניות נהדרות לקיץ הקרוב לאחר השחרור מסגרי הקורונה, כולל תכניות הקשורות לטיפולים קוסמטיים שונים שיבטיחו לנו מראה מטופח, רענן ויפה.

אין ספק שמגפת הקורונה שינתה את חיינו. קודם כל, עיקר העסקים היומיומיים שלנו עברו למצב דיגיטלי – החל מאופן העבודה והלמידה שלנו וכלה באופן שבו אנחנו קונים ופוגשים אנשים. שינוי משמעותי זה גרם לשיבושים משמעותיים באורח החיים ובשגרה שלנו, כולל הפחתה בפעילות הגופנית, הגברת המתח הנפשי וכניעה לתזונה לא בריאה. שינויים אלה לא רק גבו מחיר מהגוף והנפש, אלא השפיעו באופן שלילי גם על בריאות העור שלנו.

לחץ נפשי קשור לשורה של בעיות בעור כולל פריחות, דלקות והחמרה של מצבים כמו אקזמה או פסוריאזיס. השינויים בצרכי טיפוח העור שלנו משתקפים גם במגמות טיפוח העור המקובלות השנה.

בעיות בעקבות הדרישה לעטות מסכה

הצורך לעטות מסכה לאורך זמן משליך גם על בריאות עור הפנים. לא מעט אנשים, גברים ונשים כאחת, דיווחו על תסמונת עין יבשה או על התפרצויות אקנה. מסתבר ששימוש ממושך במסכה עשוי להוביל לגירוי מתמיד של עור הפנים ולחיכוך המעודד התפתחות של אקנה.

כדי לטפל בעור, להפחית את האקנה ולהתמודד עם הצלקות, עלה השימוש:

  • בטיפולי פנים בקרמים על בסיס חמצן בנזואיל (Benzoyl peroxide).
  • בפילינג כימי שמסוגל לטפל באקנה, בקמטוטים, בנזקי שמש או בנקבוביות גדולות.
  • בטיפולי פנים בלייזר שמצליחים להחליף את רקמת הצלקת הדחוסה בקולגן בריא וחדש, להחליק את העור ולהציע משטח אחיד יותר.

הקיץ מגיע ואתו גם הרצון להפגין גוף מחוטב, חלק ונקי משיער

ניסיתם כבר הכול – כולל תזונה בריאה ופעילות גופנית קבועה – ובכול זאת לא הצלחתם להיפטר ממצבורי השומן בבטן, בזרועות, מתחת לסנטר או באזורים אחרים בגוף. בוודאי תשמחו לשמוע שיש היום טכניקות חדשות שעוזרות לכם לסלק את עודפי השומן, לחטב את הגוף ולהציג על חוף הים גוף חלק משיער:

  • הקפאת שומן – היא טכניקה עדכנית שמשתמשת במכשיר שמקפיא את תאי השומן באזור המטופל וממית אותם. תאים מתים אלה יסולקו בהדרגה מהגוף באמצעות מערכת כלי הלימפה ואתם תיהנו שוב מגוף מחוטב להפליא.
 
  • מזותרפיה (Mesotherapy) מזותרפיה, גם היא שיטה יעילה להסרת שומן ולחיטוב מתאר הגוף. הליך זעיר פולשני זה משתמש בסדרה של זריקות עדינות מאוד המכילות קוקטיילים של ויטמינים, מינרלים וחומצות אמיניות. חומרים אלה מועברים לתוך שכבות העור, מזינים ומצעירים את העור, תוך גירוי הגוף לייצר קולגן ואלסטין אשר כל כך חיוניים לגמישות הטבעית של העור.
 
  • הסרת שיער – הטכנולוגיה החדישה משתמשת בקרן לייזר המתמקדת במדויק בזקיק השיער ופוגעת בבסיסו בלבד, מבלי לפגוע ברקמות שסביבו. הליך זה נחשב לאחת הדרכים היעילות ביותר להסרת שיער לגברים מהגוף.

קרן הלייזר פוגעת בזקיק השיער, ממיתה אותו ובכך עוצרת את האפשרות שיצמח שוב בעתיד. המשמעות היא שכעבור שבועיים השיער באזור המטופל פשוט יתחיל להיעלם. דוגמה לאחר מטכנולוגיות הלייזר להסרת שיער היא טכנולוגיית DPC (Dynamic Pulse Control), המציעה טיפול נטול כאבים, מהיר ונוח שגם מצריך פחות טיפולים. טכנולוגיה זו מאפשרת הסרת שיער גם מהאזורים הרגישים ללא אי הנוחות המאפיינת את השיטות האחרות.

מתיחת פנים לקראת שיחת הזום

כאשר פגישות וידאו, שיחות מקוונות וסמינרים מקוונים הופכים לנורמה יומיומית, אנשים חשים צורך רב יותר לשפר את מראה הפנים שלהם. כשהם רואים כל הזמן את פניהם בתוך חלונית הזום, הם נוטים להבחין ביתר שאת בפגמים בעור הפנים.

הצורך לטפל בפגמים אלה הביא לעלייה בביקוש לסדרה של הליכים הכוללת ריענון וחידוש העור, כמו: טיפול בכתמי פיגמנטציה, העלמת העיגולים הכהים מסביב העיניים ועוד.

את כלל הנושאים האלה ניתן להכליל תחת הכותרת: טיפולי אנטי אייג׳ינג לעור המתבגר, כמו:

  • טיפולים בקמטים ובעור פנים נפול
    • מילוי בוטוקס – להעלמת קמטוטים ולהחלקת עור הפנים.
    • טיפול בלייזר – ליצירת מראה עור פנים וצוואר מהודק ומוצק.
    • חומרי מילוי אחרים – שהוכיחו יעילות לטיפול בעור נפול וקמטים.
    • פיסול פנים – המשתמש בלייזר כדי להפחית את השומנים בעור.
    • שימוש במוצרי טיפוח איכותיים – המבטיחים שמירה על מראה מטופח ורענן.

טיפולים בעיניים עייפות

  • זריקות בוטוקס – משמשות כטיפול זעיר פולשני להרמת המצח על ידי חסימת המשיכה של שרירי הגבות כלפי מטה. מצח חלק מעניק לעין קשת מוגבהת וזו תורמת לסילוק מראה העיניים העייפות.
  • קרמים, לייזר או פילינג כימי – משמשים להעלמת כתמי הפיגמנטציה החומים בסביבת העיניים.

טיפולים להזנת עור הפנים

כדי להפגין מראה פנים רענן ויפה, מומלץ להשתמש במסכת זהב שמציעה מספר יתרונות, כמו:

  • שיפור זרימת הדם
  • ניקוי העור
  • שיפור האלסטיות של העור
  • העלמת קמטוטים
  • האטת אובדן הקולגן
 

הצערת העור באמצעים ביולוגיים

לחץ נפשי הוא מאפיין בולט מאוד של תקופתנו. לא רק שמתח נפשי משפיע על הגוף ומשגע את המוח, הוא גם מוביל לאובדן קולגן ולהחשת תהליך ההזדקנות של העור. אנשים מדווחים על ההשפעות המזיקות של הלחץ הנפשי בצורה של שיער שהאפיר בטרם עת, רפיון של העור וסימני הזדקנות אחרים. בנוסף לכך, תזונה לא בריאה, חשיפה מתמדת לאור הכחול המוקרן ממסכי הטלפון והמחשב וחוסר בפעילות גופנית – פוגעים גם הם בבריאות העור.

הליכים להצערת העור נמצאים כעת במגמת עליה והם כוללים:

  • שימוש במכשירי לייזר מבוססי אור הפועלים על ידי יצירת מיקרו פגיעות באפידרמיס (שכבת העור החיצונית). פגיעות אלה מפעילות תהליכי ריפוי בעור הכוללים צמיחה מחודשת של סיבי קולגן ואלסטין צעירים ובריאים.
  • שיפוץ ביולוגי של העור באמצעות הזרקת חומרים על בסיס חומצה היאלורונית, הוא טיפול חדש ופופולרי שהולך וצובר פופולריות רבה בתקופה האחרונה. טיפול זה עובד על ידי הזרקת חומצה היאלורונית לשכבות העור, הגורמת להתחדשות ולצמיחה של עור צעיר ובריא.

אולי יעניין אותך גם:

ויטו קופר
הבעלים של קליניקת 4Man ומומחה לטיפולי פנים ואסתטיקה לגברים בשילוב טכנולוגיה חדשנית ואלפי לקוחות מרוצים וחוזרים.
 

ממליצים עלינו