Tel Aviv - תל אביב

כל מה שצריך לדעת על טיפוח עור הפנים

טיפוח עור הפנים הגברי

שוק טיפוח העור הגברי עולה ופורח. אבל האם יש הבדל רב בין העור הגברי לנשי? ואם כן, אילו מוצרי טיפוח הגבר אמור להוסיף למדף שלו? קודם כל, יש הבדלים.

עור הגברים שונה למדי מזה של הנשים:

  • רמות גבוהות יותר של טסטוסטרון גורמות לעור גברי עבה יותר ב-25% ולצפיפות הקולגן גבוהה יותר.
  • העור הגברי מייצר יותר חֵלֶב (Sebum), שתורם לאקנה.
  • רמת ה-pH בעור הגברי נמוכה יותר, ופגיעה ב-pH משבשת את יכולת העור להגן על עצמו מפני זיהומים ונזקי שמש.

המשמעות היא שטיפוח העור היעיל ביותר לגבר הוא זה שמותאם לפיזיולוגיה הייחודית שלו. ואכן, הכול מתחיל בבחירת מוצרי הטיפוח הנכונים לעור שלך.

מהו סוג העור שלך?

האם העור שלך יבש, שמנוני או משהו באמצע? לפני שתשקיע כסף במוצרים לטיפוח העור, חשוב לוודא שאתה יודע מהו סוג העור שלך ואילו מוצרי טיפוח מתאימים לו.

למגוון טיפולי הפנים של 4MAN לחץ כאן.

שגרת טיפוח העור המומלצת

אם אתה רוצה לשמור על עור הפנים שלך, כדאי להקפיד על 6 השלבים לשגרת טיפוח העור:

  1. ניקוי העור – בבוקר ובלילה:
    • להרטיב את הפנים במים חמים, ולשפשף היטב את הפנים והצוואר במוצר לניקוי פנים. להתיז מים חמים על הפנים ולשטוף את חומר הניקוי.
    • לטפוח בעדינות על העור במגבת, ולהשאיר את העור מעט לח כדי להפיק את המרב מהשלב השני (או השלב החמישי, אם מחליטים לדלג קדימה).
  2. מריחת טונר (Toner) – להסרת עודפי שומן ולכלוך, להפחתת אקנה ולאיזון רמות ה-pH. מוצר שימושי במיוחד לעור שמן או נוטה לאקנה. הטונרים בדרך כלל מכילים רטינואידים ונוגדי חמצון ותורמים לשיפור המראה הכללי.
  3. סרום (Serum) – מסייע למזער את סימני ההזדקנות ומפחית קמטוטים. אין סרום אחד שמתאים לכולם כך שחשוב לבחור במוצר שמתאים לעור שלך ולבעיות שבהן תרצה לטפל. למשל, אם יש לך כתמי פיגמנטציה בפנים, מומלץ לבחור בסרום מבהיר המכיל ויטמין C.
  4. קרם עיניים – לא מיועד רק לנשים מתבגרות. קמטים ועיגולים שחורים סביב העיניים הם מנת חלקם של גברים ונשים. קרם עיניים שמיושם מתחת לעיניים ומסביבן כל יום, יכול להפחית שקיות נפוחות, קמטוטים ועיגולים כהים.
  5. קרם לחות – מוצר זה מיועד לא רק לידיים יבשות ולמרפקים סדוקים. אם אתה רוצה לשמר את הרעננות של העור, קרם לחות הוא חובה בכול שגרת טיפוח. החכמה היא למרוח אותו על כל הפנים, כולל הצוואר וקו הלסת.
    • בלילה, לפני השינה, קרם לחות אמור להיות השלב האחרון בשגרת טיפוח העור היומית.
    • בבוקר יהיה עליך לנקוט בצעד נוסף.
  6. קרם הגנה – אי אפשר להפריז בהדגשת החשיבות של מריחת קרם הגנה מדי יום ביומו לאורך כל השנה. לא חשוב אם השמש זורחת או מסתתרת מאחורי העננים, קרני ה-UV תמיד יכולות לפגוע בעור וקרם ההגנה מוכן ומזומן להגן עליו.

אולי יעניין אותך גם:

טיפולי פנים מומלצים לגבר

​הסרת שיער במקומות אינטימיים

​טיפוח הגבר – איך תדאג לצרכים האסתטיים שלך?

שמירה על עור פנים רענן – כל הסודות שלא גילו לכם

ויטו קופר
הבעלים של קליניקת 4Man ומומחה לטיפולי פנים ואסתטיקה לגברים בשילוב טכנולוגיה חדשנית ואלפי לקוחות מרוצים וחוזרים.
 

ממליצים עלינו