Tel Aviv - תל אביב

​דילול שיער או הסרת שיער בלייזר לגברים?

​מה ההבדל בין דילול שיער להסרת שיער בלייזר לגברים?

גברים רבים מעוניינים להסיר או לדלל שיער מאזורים שונים בגוף, בין היתר מהכתפיים, הגב, החזה, הישבן, הרגליים וגם מהאזורים האינטימיים. רוב הגברים בוחרים להסיר שיער באמצעות מכשירי לייזר, מרביתם מעוניינים בהסרת שיער מהאזורים החשופים למראה כמו העורף, החזה, הכתפיים והבטן, אך כיום ישנו גם טרנד להסרת השיער מאזורים אינטימיים כמו המפשעה והישבן. כיום, הטרנד הפופולרי הוא לבצע דילול שיער ולא הסרת שיער מלאה, במיוחד באזור החזה והרגליים, הדילול מאפשר להסיר את השיער באופן חלקי ומבוקר וליהנות ממראה אסתטי וטבעי, לטפל בבעיית שיעור יתר וליהנות עדיין מחזה עם שיער מסודר.

חזרה למראה השעיר

לאחר מספר שנים בהן גברים רבים פנו למכוני האסתטיקה והיופי כדי לבצע הסרת שיער בלייזר מחלקי גוף שונים, האופנה החדשה גורמת לגברים לחזור למראה השעיר. עם זאת, גברים הסובלים משיעור יתר מעדיפים להסיר באופן מבוקר שיערות מאזורים שונים, בעיקר מהאזורים החשופים כמו כתפיים, עורף, גב וחזה, ובעצם הם בוחרים בשיטת דילול שיער ולא בהסרת שיער מלאה.

עם זאת, כדאי לדעת כי גברים הסובלים משיעור יתר באזורים כמו מפשעה וישבן פונים למכוני האסתטיקה כדי לבצע הסרת שיער במקומות אינטימיים ומוצנעים כדי ליהנות ממראה חלק. ראוי להדגיש כי באמצעות מכשירי הלייזר להסרת שיער ניתן להגיע לתוצאות טובות הנשמרות לאורך זמן, אך יש לדעת כי באמצעות הטיפול בלייזר לא ניתן ברוב המקרים להגיע לתוצאות חלקות לגמרי אלא רק להפחית באופן משמעותי את השיער באזור, לרוב בשיעור של 80%, באזורים מסוימים ניתן להגיע לתוצאות של 90%.

דילול צפיפות השיער

בשנים האחרונות הטרנד בקרב הגברים היה להסיר שיער מכל האזורים החשופים, בהמשך החלו גברים לבקש הסרת שיער גם מאזורים אינטימיים, לרבות בית שחי ומפשעה, אך דווקא לאחרונה חל שינוי במגמה. כעת, גברים רבים מעוניינים לשמור על שיער הגוף, לכן הם דורשים טיפולים יעילים לדילול השיער ולא להסרה מלאה. יש לציין כי נשים רבות מעודדות את הגברים שלהן לבצע רק דילול ולא הסרה שיער מלאה.

מכשירי הלייזר מהדור הקודם היו יעילים לטיפול הסרת שיער מלאה מאזורים שונים בגוף. כעת, יש דור חדש של מכשירי לייזר להסרת שיער המתאימים לטיפולי דילול צפיפות השיער. טיפול זה מספק מענה מושלם לגברים הסובלים משיעור יתר באזור מסוים בגוף או בכל הגוף, לגברים הסובלים מצמיחת יתר של שיער נוקשה וסמיך, וכן מענה יעיל לגברים המעוניינים לשפר את מראם ורוצים רק לדלל שיער באזורים שונים כמו בית החזה, מפשעה, ידיים ורגליים.

דילול שיער נחשב לחסכוני יותר בהשוואה לטיפול הסרת שיער מלאה בלייזר, ובמספר פגישות וטיפולים לדילול השיער ניתן להגיע לתוצאות אסתטיות מרשימות, בהתאם לצפיותיו ולדרישותיו של המטופל, ותוך שמירה על המראה הגברי הטבעי.

דילול שיער לגברים – למה זה טוב?

בשנים האחרונות טיפולי יופי לגוף הגברי הפכו לפופולריים מאוד בקרב גברים בכל הגילאים. אמנם, הסרת שיער הגוף היא מרכיב מרכזי בשגרת הטיפוח של נשים, אבל כשמדובר בגברים, הם עשויים לאמץ את הרעיון להשגת גוף פחות שעיר, על ידי פעולה קוסמטית שתעזור להם לדלל או להסיר את השיער.

כשמדובר בשיער הגוף, מתברר שרבים מהגברים לא רוצים גוף חלק לחלוטין, שנתפס אולי כפחות גברי ומעדיפים הליך לדילול שיער הגוף, שישאיר את גופם פחות שעיר אבל לא לגמרי חלק כמו הגוף הנשי.

הסרת שיער גוף לשיפור הטיפוח הגברי

החל מהרצון לשפר את המראה ועד להעדפה אישית, ישנם טיעונים משכנעים שונים מדוע גברים צריכים לשקול דילול שיער הגוף ובעיקר דילול שיער עבה במיוחד.

השינויים שחלו במקובלות החברתית ובסטנדרטים של היופי הגברי, הפכו את ההתייחסות הקוסמטית לשיער הגוף הגברי למיינסטרים ולמנהג נפוץ בקרב הגברים בימינו. אבל בצד הרצון להסיר את שיער הגוף קיימת גם נטייה הולכת וגוברת של גברים המעדיפים לדלל את שיער גופם ולהישאר עם גוף פחות חלק אבל עדיין יותר גברי.

הסרת שיער גוף לשיפור ההיגיינה של הגבר

דילול שיער הגוף הגברי יכול לשפר את ההיגיינה. זאת, באמצעות הפחתת הסבירות להתפתחות זיהומים חיידקיים ופטרייתיים. אחרי הכול השיער לוכד לחות, מה שיכול ליצור כר גידול נפלא לחיידקים ולפטריות. לכן, דילול השיער באזורים המועדים לזיהומים, כמו בבטן, ברגליים ובאזור המפשעה, יכול להפחית את הסבירות להתפתחותן של מחלות עור שונות.

בנוסף להפחתת הסיכון לזיהום, דילול שיער הגוף הגברי עוזר לשמור על ניקיון הגוף. יתרה מזאת, עור שכבר לא מכוסה בשיער סמיך, מקבל בקלות רבה יותר את קרם ההגנה שאמור להגן מפני קרני השמש המזיקות.

דילול שיער גוף להגדלת המשיכה הפיזית

אמנם, אטרקטיביות היא סובייקטיבית, וההעדפות הקשורות למשיכה פיזית עשויות להשתנות בין תרבויות ויחידים. ובכול זאת, נראה כי בתרבות המערבית של המאה ה-21 עדיין גברים שלא מסירים לגמרי את שיער גופם אלא מדללים אותו, עשויים להיתפס כמושכים יותר על ידי אנשים מסוימים. זה נכון במיוחד כשמדובר בשיער בחזה ובגב, כי שיער גוף מוגזם או גוף גברי חלק לחלוטין עשויים להרתיע אנשים מסוימים.

לפי מחקר שערך מגזין Men’s Health, נשים רבות יותר מעדיפות גברים בעלי מראה מטופח, כולל גברים שלא מפגינים שיער גוף מוגזם.

דילול שיער לגברים בלייזר

הסרת שיער בלייזר היא ׳תקן הזהב׳ בעיני הגברים שרוצים להפחית בבטחה שיער לא רצוי לצמיתות. הלייזר פולט קרן אור מרוכזת אחת שעוברת לזקיקי השיער בגוף כדי להרוס אותם לצמיתות. עם זאת, כדי שהטיפול יעיל, זקיקים אלה צריכים להיות בשלב מסוים של הגדילה שלהם. אבל בגלל שלא כל זקיקי השיער גדלים באותה מהירות, יש צורך בטיפולים מרובים כדי לטפל בכל האזור בהצלחה.

אם המטרה שלכם היא דילול שיער בחזה או בגב, המטפל המקצועי במכון היופי יבטיח להשיג את התוצאות הרצויות לכם. במקרה זה, דילול שיער באמצעות לייזר, רק יצמצם את כמות השיער ולא יסיר אותו לחלוטין,

חשוב להודיע על כך למטפל מראש, כדי שיוכל להתאים תוכנית טיפולית מותאמת אישית לצרכים שלכם.

היתרונות של דילול של שיער הגוף (כמו שיפור ההיגיינה), עשויים לעלות על המאמץ והזמן שעל הגבר להשקיע כדי לשמור על גוף עם שיער מופחת. חוץ מזה כל אחד יכול לבחור אם לטפל בכול שיער הגוף או להתמקד באזור ספציפי בלבד, כמו בחזה, בגב, ברגליים או במפשעה.

רוב הגברים שרוצים לדלל את שיער הגוף, מגיעים למכון כדי לקבל טיפול בלייזר המספק את הדרישות הספציפיות שלהם.

אם גם אתם מרגישים שאתם מעדיפים לדלל את השיער במקום להסיר אותו לחלוטין, טיפול בלייזר היא הבחירה המתאימה לכם.

בכול מקרה, כאשר אתם מקבלים החלטה לטפל בשיער הגוף, חיוני שתיקחו בחשבון כמה גורמים אישיים, כולל הנוחות ואורח החיים שלכם. המטפל ישקול גם את סוג העור שלכם ואת דפוסי צמיחת השיער שלכם, כי דילול שיער בלייזר עשוי שלא להתאים לכול סוגי העור ולכול צורות צמיחת השיער.

מה קורה בביקור הראשון במכון היופי?

כשלב ראשון במסע לדילול שיער בלייזר לגברים, תתבקשו להגיע לייעוץ ולבדיקת סוג העור שלכם. זה ייתן לכם הזדמנות ללמוד עוד על התהליך, להבין איך עובד למשל דילול שיער בידיים או דילול שיער ברגליים לגברים הנעשה באמצעות קרן לייזר? ולמה טיפול זה נחשב ליעיל ביותר למטרות שלכם?

בפגישת הייעוץ תוכלו גם לגלות כמה טיפולים תצטרכו כדי להשיג את מטרתכם? מהו סוג הלייזר הטוב ביותר לסוג העור שלכם? איך להכין את העור לטיפול? ולמה כדאי שים לב לפני הטיפול.

הכנת גוף הגבר לקראת הסרת השיער

בין אם אתם מתכננים דילול שיער ברגליים או דילול שיער בבית השחי הכנה נכונה של הגוף לפני הטיפול לדילול שיער לגבר, תעזור לכם למקסם את התוצאות ולמנוע גירוי. לדוגמה:

  • לערוך פילינג עור לפני הסרת השיער.
  • להימנע מדילול שיער הגוף כאש העור השתזף ונשרף מהשמש.
  • לפני ואחרי הטיפול לדילול השיער, להשתמש בקרם לחות איכותי.
דילול שיער לגברים
ויטו קופר
הבעלים של קליניקת 4Man ומומחה לטיפולי פנים ואסתטיקה לגברים בשילוב טכנולוגיה חדשנית ואלפי לקוחות מרוצים וחוזרים.
 

ממליצים עלינו